Kızlar 8+3 olduk bugün bebişimle uyurken yada dinlenirken sırt üstü yatıyorum sürekli normalde sakıncalı ama daha erken sanırım dimi. Ama uzun süre sırt üstü yatınca batma hissediyorum karnımda. 2 buçuk yaşında da oğlum var uyurken anne karnına yatıcam diyor karnımda uyuyor sakıncası var mıdır kafam karıştı biraz.