Yagnurcann
Kızlar ben 35 hafta oldum dün kontrolde kasık ağrımda yoktu NSTye bağlandım orda da bir sorun çıkmadı. Kontrolden sonra kasık ağrım başladı dünden beri bazen sağ bazen de sola vuruyor ve hiç geçmedi neden olabilir acaba yaşayan var mı ???
Zhrtsdmrlnk
Su an bende tam 35 haftaligim ve aynısını bende yaşıyorum umarım bilen biri cikar
Yagnurcann
Zhrtsdmrlnk inşallah bekliyoruz 🙏🏻
Eda_mustafa
Bende 35 haftalığım. Kasıklarım ağrıyor arada.kalktığım zamanda acıyor.çok ağorlaştım artık yürürken çok zorlanıyorum 🤤😭
Ccdd
Bende 35 haftalıgm aynı problemler bende de var tedirgin ediyor hatta bazen bir ağrı gibi bir sızı giriyor çok fena
Duygu07
36 haftalığım ve artık alıştım o ağrıya. Benim genelde sadece sol kaşığımda ağrı oluyor. Bir gün hiç ağrı olmazken bir gün oluyor. Şiddeti artarsa düzenli aralıklarla gelip giderse ve tüm kaşıkların ve belinde olursa şüphelenmek lazım ama bu durum normalmiş. Doktorum artık yeri daraldığı için kolunu kafasını bir yere dayadıkça ağrı yapar pozisyon değiştir biraz yürü bir süre sonra geçer demişti öyle de oluyor. Bugün mesela akşamdan beri sol kasığım ağrıyor sağ tarafıma yatıyorum uzun süre o zaman kesiliyor. Ama hafif hafif var yine de.