Dilekylmaz 26 kasımdan bugüne kadar test yaptım ilk idrarla en son 28 Kasım adet günümde kan vermiştim 18,2 çıktı bir de yarın baktırcam kimyasaldan korktuğum için hergün test yaptım yükselmiş midir sizce bana son iki aynı gibi geliyor ![https://mutluresim.com/images/2024/12/02/16Ml0S.jpeg] 
kardelenimm Dilekylmaz hayırlı olsuun sağlıkla gelsin kesinlikle pozitif benimki de böyle çıktı kan verdim netleşti🥰🌸 yükselmiştir bence hemen kan verin isterseniz
kardelenimm Dilekylmaz beta yükseldikçe çizgi de netleşir stres yapmayın ben sizin yerinizde olsam hazır gecikme de var kan vererek takip ederim içiniz daha rahat eder