alcang ayni duygular Ben de 38 oldum bu gece pazartesi sezeryan olucam evet biraz zor geçti kan sulandırıcı kullaniyodum bıraktım tansiyon da çıktı gebelikte böyle olsun istemezdim ama önemli olan ona sağlıkla kavuşmak bazen hala düşünüyorum beklesemmi diye ama bebegime iyilik yapayım derken kötülük yapmış olurum düşüncesiyle vazgeçiyorum sonra bi diyorum artık kollarımda büyüsün kuzum👼😇