GirlandBoy_Mom ayy benim haftamın yarısındasın ama benimkine bakınca minicik geliyor bu haftalardaki bebişler😂🥰 maşallah baya belli benimkisi 7.haftada nokta kadar gözüküyordu 😂🥹 kese yuvarlak o yüzden ben kız diyeyim🥰 benim oğluşumun kesesi fasulye gibiydi😎