Hulo2105 Zeynep011 hamileliğim boyunca giç çatlamadım biooil ve bebe yağı kullandım. Doğum yaptım aradan 1-2 hafta geçti şok oldum. Karnımın yanları hafif çatlamış popomda öyle. Çok değil umursamıyorum da ama doğumdan sonra da çatlama yaşanıyor. Hepte krem sürerdim ona rağmen olacağı varsa oluyor
helloandhello Zeynep011 mustelanın yağını bide yves rocher hindiatan cevizli nemlendiricisi var onu kullanıyordum kuruluğu alıyor 😍
ibcmom kantoron kullanıyorum ama çatlak genetiktir yani olacaksa olur tabi ki önlem alıp azaltmak en iyisi
Hulo2105 Tospkkk evet benim de gitti kilom ama karın esnediği için ve sonra indiği için çatlama oluyor