Eliftttt tüm taramalar ve ayrıntılı usg yapiliyo ama cok önceden randevu almanız lazım dolu oluyor çünkü. Ben perinatoloji bölümüne gidiyorum Dilek Şahin hocaya farkli doktorlar bakıyor ama hepsi ilgililer. Diğer kadın doğum bölümünde necati hancerlioglu kendisi bakıyormuş gidenler hep olumlu şeyler yazmıştı burda okuduğum kadarıyla