Kocamanailem_ Anneler merhaba. 23+3 haftalık olduk bile. 🌸 zaman çok hızlı geçiyor 🥲 Bebişim kıpır kıpır sürekli hareket ediyor. Şimdiden 6 kilo da aldım. Herşey iyi gidiyor şükür. Sizlerin nasıl gidiyor ? 🌸
DENIZ_55 Kocamanailem_ bizde 20+5 haftaligiz zaman hızlı geçiyor içimde surekli kıpırdayan bir prenses var en son tartildigimda 2 kilo almisim ama o hareket ettikçe ben herseyi birqkio onu seviyorum içim daha değişik duygu tarifi imkansız o an ağlayasım geliyor duygulanıyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Songulkaya Kocamanailem_ 23 haftalık gebeyim bende 💙 ilk aylar zordu 8 kg verdim nerdeyse ama şuan daha iyiyim 6 kg aldım bile 😊 iki tane kızım var bu üçüncü gebeliğim diğerlerine göre aşırı hareketli hiç durmuyor yaramaz 😍
Baby_B Kocamanailem_ 24 +2 deyiz Kipir kipir kizim🥰7 kilo vermistim ilk 3 ayda simdi 7 kiloyu geri aldim🫣😅cuma kontrolumuz var heyecanla bekliyorum