sevvalcik Kızlar lohusaligim bittikten sonra adet olmadim bir endişelendim test yaptım siz birşey görüyor musunuz ya
Merve_cetiner sevvalcik ama lohusalıktan sonra adet düzene girene kadar 3 4 ay geçiyor canım adet olmaman normal
Yenianne6161 rabiayy sevvalcik yok canım yüzde yüz eminim gebelik yok yine istersen bi kan ver ama eminim yani bende çok test yaptım zamanında gebelik olunca ikinci çizgi pat diye çıkıyor 🤣🤣
Merve_cetiner sevvalcik ben hamileliğimi çook hafif çizgi ile öğrendim 2 yıldır bekliyodum🫣🫣🫣 sürekli odaklandıgım için o çizgiye artık hayal görüyorum kusura bakma yanlış gördüm🌸
sevvalcik Yenianne6161 ay gerçekten mi yok yukarda bir arkadaş hayalet çizgi görünüyor dedi ne bileyim ay çok gerildim
umut0808 Yeni dogum yaptıgınız için beta hemen sıfırlanmıyo haberini olsn silik çiZgi sizi endişelendirmesin bende daha koyu cıkıyodu
umut0808 sevvalcik 4 ay ise geçmiştir ozman test doğru olabilr, ben beşinci ayımda adet olmaya başladım
Bsra_blc sevvalcik bende baktim canim silik görüyorum, ayni testle bende yaptim benim de böyle cikmişti kan verdim hamile olduğumu öğrendim
sevvalcik Bsra_blc Canım posttaki test cuma gununudu şimdi tekrar test yaptım farklı marka şimdi var mı sence