Kızlar önce kötü süreçlerinden dolayı hep endişe halindeyim. Cumartesi kontrole gittim şükür bebeğim iyi 13 haftalık. Fakat bugün yürürken böyle kasığma ani elektrik çarpası gibi bi kasılma giriyor ara ara çok şiddetli değil. Hani böyle normalde bebek hareketlerinde olur ya öyle korkuyorum bişey mi oluyor ki başıma gelen var mı