Arkadaşlar benim 2 ci gebeligim olucak .benim isde mide bulantilarim her şeyim vardı reglim gecikmisdi 5 gün test yapdim 1 cizgi sonra dedim 10 cu gün bekleyeyim test yapdim 1 cizgi gene .yaa dedim kisd falandı var ne bu böyle anlamadım. Neyse dedim 17 gün bekledim test yapdim 1 cizgi gene ve o gün beta hcg yapmaya gittim degr 5005 cikdi ultrasona gittim hamileymisim niye test gosdermedi ya🤣 bu durumu bilen varmi.ilk gebeligimde gosderiyordu