Meltemzel predictor dahil hiçbirine güvenmiyorum. geçenlerde de yazmıştım reglin ikinci gününde belirtilerim devam ediyordu ama bayağı da kanama vardı normal regl yani. regl olunca da artık ikna olmuyorum iyice sıyırdım. neyse evde vardı öyle eğlencesine predictor ve freely yaptım silik çizgi 😀 kimyasal falan değildi regle bir gün kala kan değerim 0,2 idi. kıssadan hisse yarın testi tekrarla olmadı bi kan ver