Dualarım seninle bende bi ara hastanede yatarken yan odamdaki kızın senin haftalarında suyu geliyordu sızıntı şeklinde , durdurdular hastanede yatış şeklinde ilerledi süreci kızın ama ben doğum yaptıgımda konusmustuk ordaydı hala iyiydi bebekte kendide seninde öyle olur inşallah