Pnrdrsn hata aşilama yaptığımiz gün mü adet günü mü ney aynıydı benim aşilama tutu ama kimyasala döndü düştü bu ay normal denedık ama bakalım ne olcak belim çok agrıyo bat 8 dün test yaptım negatifti erken mı yaptım bilmiyorum bel ağrım baş dönem aşiri var ve bugün garip ama durup dururken burun kanamam oldu bu belirti mi bilmiyorum