Yektek22 aşılama negatif olunca doktor değiştirdim. Yumurta takibi yaptı. Çatlayacak dediği hafta biz gün aşırı ilişkiye girdik. Eşimin spermi normal,rahim filmi normal tüpler açık. Rahim kalınlığı iyi. Yumurtam tembelmis. Tek mesele buymuş. Sperm ve yumurta karşılaşıp flortlesemiyormus. Doktorum tüp bebek uygun dedi. Ama şükür ki Rabb’im bizi yalnız bırakmadı. Kanda da göreyim bugün daha rahatlicam inşallah