Duranb Selam kizlar hep Ben de dogum hikayeleri okuyordum 39+5 olmustum her tarafim cok agrimaya baslamisti neyse... pazar gunu nisanim geldi Ben ama gunluk islerime devam ettim her zamanki temizlik vesaire aksam saat 8 oldu belimden hafif hafif sancı vurmaya başladı düzensizdi ilk aldırış etmedim sonra saat 10da her 10dk da bir olmaya başladı ben yine de evde bekledim saat artık 12 olmuştu ve her 3dl da bir sancı geliyordu hemen hastaneye gittik eşimle baktılar ki 4 cm açılmış epidural vurdular bi yarım saat sonra 1,5 saat sonra 10 cm olmuştu açılmam hemen doktorum geldi ve o ıkın dedikçe ıkndım her sancıda ogluşum beni çok yormadan 10-15 dk da geldi hemen kucağıma verdiler tabii ağlamaya başladım ınanın gerçekten de söylenildiği gibi insan ne kadar stres de olsa o an gelince Allah yardım ediyor... göbek bağımızı babamız kesti ve hemen sonra fotoğraf çekildik şimdi neredeyse 1 hafta olacak zaman gerçekten çabuk geçiyor kızlar inşallah sizlerde kolayca Doğum yaparsınız... ❤️❤️❤️