esra5585 Kızlar 18 haftalik gebeyim. Servikal yetmezlik tanisi ile yatisim yapıldı. Çok uzgunum korkuyorum. Aranızda bu durumu yaşayan varmi
Duyguakinnci esra5585 Canım çok geçmiş bende 26 haftalık hamileyim benimde 19 mm. Sürekli yatış dedi doktorum iş yapma wc dışında kalkma dedi. Dikiş önerildi mi peki? 🤦🏼♀️
Busbus esra5585 cnm dikis atilacak mi ilaca basladiniz mi Allah yardimciniz olsun insalla atlatirsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
esra5585 Busbus amin allah razı olsun. Canm benimki çogul olduğu için dikiş kurtarmaz dedi doktorum bekliyoruz insallah iyiliğe döner
civcivlerimibekliyorum esra5585 canim bende ikiz gebeyim suan 33 haftaligim 30 haftalikken servikal yetmezlik dendi ciger gelistirici igne yapildi ilac vs vermedi sag ssgljm alirsin insallah bebislerini kucagina