Alavya Merhaba arkadaşlar, ulturason görüntüm 10. Haftaya ait. Geçen cuma fetal DNA da cinsiyet çıkacaktı fakat kan yetersiz geldiği için sonucu henüz öğrenemedik. Sizce bebeğimin cinsiyeti burada belli mi?
Alavya Teşekkür ederim ben de öyle hissediyorum ama kesem yuvarlak gibi yuvarlak olunca kız diyorlar emin olamadım ben de 😊
Zeynep_Sedat Alavya erkek gibi geldi bana da. Kese ye bakmıyor bu olay aslında :) kuzenimin yuvarlak erkek arkadaşın tam fasulye kız :) sağlıkla gönlünüze göre versin Allah
Alavya Cansu0769 https://mutluresim.com/ Buraya resmi yükleyip linikini de buraya yapıştırmanız gerekiyor