Benim doktorum kendi kliniği var güven hastanesinin doktoru değil ama doğumu güvende yapacağız.
Özellikle bu bebek hırsızları muhabbetlerinden sonra biraz fazla araştırdık.En inandığımız hastane ve aynı zamanda yeni doğan ünitesinin en iyi olduğu hastanelerden.
Çocuk doktorumuzuda hem dışardan hem güvenden ayarlayacağım.Bu konuda biraz hassasız.