Ben şuanda 36+1 haftalığım ve şuana kadar nerdeyse çekindiğim nstlerin %80′i nonreaktif çıktı yani kalp atış hızını fazla vermiyor zikzaklı olan çizgi daha düz çıkıyor doktor usgde baktığında her şeyi normal gözüküyor kalp atışı kilosu suyu felan kordon dolanması da yok dedi peki neyden kaynaklı olabilir bu sizce önemli bir durum mu kontrol altında hastaneye gidip geliyorum nst ve muayeneye bebeğin eşi de yaşlanmaya başlamış erken doğacak dedi doktorum 37 haftayı bulursa iyi bir sıkıntı yok diyor doktorum yarın doktor randevum var inşallah bir sorun çıkmaz