Handetb
Bende de var ama çatlaktan kaynaklı değil alerji oldum sanıyorum karnım bileklerim kıpkırmzı benek benek. Gece gündüz demeden kaşınıyor ne denediysem fayda etmedi. Aile hekimi kalmason losyon verdi ama oda etki etmiyor. Kükürt sabunu kullanıyorum biraz hafifletiyo ama geçirmiyor. Naparım bilmiyorum. 35. Haftadayım 🥲