Bsrokn Emisen7 8+4 zor bir gebelik geçiyorum kendim yemek yapamıyorum hep aç hissediyorum ama yiyemiyorum da sürekli uyku hali ne zaman geçecek bu durumlar 🥺
Berrakk39999 Rbdrmx benim de biraz azaldı bu sefer de azaldı diye korkuyorum bulansa dert bulanmasa dert😀
Morkalpannesi 8+5 den selamlar 🌸 2 gündür biraz bulantı azaldı halsizlik uyku hali devam kasık ağrısıda 2 gündür biraz daha geçti 🥰
Emisen7 Morkalpannesi benim devam ediyo burnumu kapatıp yemek yapmaya çalışıyorum 😊 sağlıkla gelsinler inşallah
Emisen7 Bsrokn ah bende bi bilebilsem ama önemli olan sağlıklı olmaları sağlıkla gelsinler inşallah bugünlerde geçer elbet 😊