Merhaba , dün acildeydim.
Düzenli kasılmalarım vardı, Nst de sancı çıktı düzenli olarak. Açıklığıma baktılar parmak ucu açıklığım çıktı . Serumla sancıyı durdurdular. Progestan başlıyorum tekrar. Bu durumu yaşayanız oldu mu? Ne kadar süreyle bu şekilde dayandınız