nhlacr ilk gebeliğimde benimde öyleydi hem bebek iriydi hem suyum fazlaydı şeker yüklemesi de normal çıkmıştı kasılmalarımdan dolayı hastanede yattım ciğer geliştirici yaptılar erken doğum olabilir diye ama sorun yaşamadım çok şükür 39 haftalıkken sezaryen doğum yaptım bu gebeliğimde de suyum fazla detaylıda öğrendim şuan 31+4 olduk herhangi bir risk yok diyet yapıyorum karbonhidrat, beyaz ekmek, şekerli gıdalar, makarna,pirinç, mercimek vs bunları tüketmiyorum ve bol su içiyorum en sonki kontrolümde doktor su oranım da düşüklük olduğunu söyledi bunlara dikkat ederseniz inşallah sorun olmaz