Ksema doğum sırasında ebe de oluyor doktorda. Bir de asistan doktordu sanırım. Dikişleri ebe ve asistan doktor attı. Bana denk gelen herkes çok güleryüzlüydü. Ben hastaneye gittiğimde 7 cm açılmam vardı oyüzden sancı odasında çok durmadım direk doğuma aldılar.