Ebru1234 Merak ediyorum şimdi benim bebiş nasıl tam 7 haftaya randevu aldım nasıl görünecek kalbini duyacam mi? Haftasıyla ilk ultrason fotosunu paylaşır mısınız? Şuan 5+3 üm 😍
GirlandBoy_Mom Ebru1234 6+5 normalde canım ama Ultasonda 7 gözüküyodu ilk kalp atışını duyduğum zamana ait ultason resmi🥹 ilk resmi keseydi 5+5 de boştu ozaman kese bi hafta sonra gittiğimde gördüm bebeğimi🩷
seyma0661 Ebru1234 betam 5000 idi. devlettekiler salladı kese de yok bebek de yok demişti. 6+1de böyleydi 🥰 şimdi 25 haftalık olduk. Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin hepimize 🩷
2Princess1Mom Ebru1234 6 haftalıktım ilk gittiğimde 5+4 çıkmıştı ultrasonda yolksac ve kese görüldü. Bugün 7+2 haftalık bebeği ve kalp atışını görmeye gideceğim. Biraz endişeliyim 🤲❤
babyandmomy__ Ebru1234 sağlıkla kucağına al inşallah keseyi kesin görürsün ama kalp atışı duyulmazsa korkma henüz erken olabilir 7. Hafta cihaza da bağlı tabi 🩷🩷
GirlandBoy_Mom seyma0661 sağlıcakla gelsin inşallah bebeğinizin cinsiyeti ne acaba ☺keseye göre kız erkek diyolar ya ondan sordum 🥰
Ebru1234 seyma0661 masallahh. 😍 Benimde beta dün 997cikti haftaya cumaya randevum benimkide görünür mü acaba
seyma0661 GirlandBoy_Mom cinsiyetimiz kız ama 9.haftadan sonra kesem yuvarlak gözükmeye başladı. Sanırım yuvarlak olana kız fasulye gibi olana erkek diyorlar 😂
seyma0661 GirlandBoy_Mom benim bir arkadaşım var o ilk gördüğünden beri kız demişti keseye göre yorum yapmıştı doğru çıktı 😂