Senaasyaali merhaba benimde 17. Haftada başladı ilk kasılmalarım. Bebek sağ tarfa toplanıyor sertleşiyor karnım yamuluyor rahmimin üstü de sertlelip baskı yapıyor aşağığa. Bu şikayetle gittim ama o sırada kasılma olmadığı için doktor göremedi. Enfeksiyonsan şüphelendi( kasılma yaparmış) tahlil berdik ama temiz çıktı. O hafta devam etti kasılmalarım. 10. Gün kontrole gittiğimiz de tam muayene esnasında oldu kasılmaö ve doktorda gördü hem karnımda gördü hemde ultrason da göründü. Bu gibi durumlarda alttan bakıyolar açılma var mı die ve selviks boyunda kısalma var mı die. Progestan zaten kullamıyodum ama 1 e düşürmüştük 2 ye tekrsr çıkardık nie progestan iğne vurundum. Magnezyum kılıyorum kaslma için birde kızılay Erzincan maden suyu magnezyum oranı yüksek( tansiyonunuz yüksek değilse). Günde 1 defa tüketmeye başladım. Şuan 20. Hftadayım her hafta rahim ağzı ölçümü için gidiyorum acile acılma ,kısalma yok şükür. 3 ayrı doktorda 2 tanesi rahmim büyüdüğü için normal dedi ama ağrılı olursa gel dediler