dem34 Kızlar 28 haftalık gebeyim geceden beri sabah ikinci oluşu ilk önce sağ kasığımda sonra sol kasığımda pıt pıt ses oluyor 10 dakika falan sürüyor geceden beri de bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum ya korktum açıkçası başına böyle gelen var mı
Dbxfdg dem34 hıçkırııyor olabilir bebişiniz hele baş aşağı ise daha çok hissedersiniz pıt pıt diye sanki hareket ediyor gibi ama senkronize pıt pıtlar değil mi? Hareketleri hiç mi hissetmiyorsunuz öyle ise kesin bir doktorunuza görünün derim o önemli bir detay.
meltembadem dem34 canım hıçkırıyor bebeğin 🤗 benimkide bu ara sürekli öyle elimi koyup takip ediyorum kalp atması gibi düzenli ve uzun sürüyor 🥰
dem34 Dbxfdg evet kalp atışı gibi pıt pıt oluyor sağlık ocaklarında kalp atışını dinletiyolar diye okumuştum acaba doğru mu ilk oraya mı gitsem
dem34 Aslaninannesi_ ay gerçekten mi inşallah odur o zaman çok değişik ilk defa gece ve sabah üst üste olunca tuhaf oldum korktum açıkçası
Turuncukadin dem34 yazdığınız konuyu bilmiyorum ama sağlık ocağında kalp atışına bakıyorlar 16. Haftadan sonra
Dbxfdg dem34 gittiniz mi sağlık ocağınıza evet dinletiyorlar kalp atışını duymuşsunuzdur ve rahatlamışsınızdır umarım 🙏 hıçkırırsa korkmayın her şey yolunda demektir çok normal
Aslaninannesi_ dem34 evet canım bazen 10 15 dakika hatta daha uzun sürdüğü oluyor pıt pıt ritmik şeklinde bebeklerimiz artık solunumu plesantadan değil kendi yapmaya başlıyor burundan havayı çekmeye çalışıyorlar o sıra su burundan bogazına kaçıyor ve hıçkırık tutuyor 😀😀🥰🥰🥰 doktora sordum bende böyle açıklama yaptı
dem34 Aslaninannesi_ çok teşekkür ederim o konuda en azından içim rahatladı sağlık ocağına gideceğim kalp atışı içinde dua edin lütfen ❤️🥲🤲🏻