DeryArenn Kızlar kafayı yemek üzereyim bebeğim 2 gündür gece uyumuyor ve çok acı acı ağlıyor başına gelen varmi doktora götürmem gerekli mi?
sevaldqn1 DeryArenn doktora gotursen de yapacakları pek birşey olacağını sanmıyorum mecbren bizde cektik o atakları ama banyo yaptirarak madaj yaptirarak rahatlatmaya caliştim atak derdimiz bitti diş derdimiz başladi🥲
Hulo2105 DeryArenn doktorluk bi durum değil geçiyor ve yaşına kadar atak haftaları devam ediyor. Sen bir de 4 ay atağını gör…
Rbdrmx DeryArenn biraz sıcak mi tutsanız ayaklarını gerekirse Dr gitmekde fayda var bence yinede siz bilirsiniz ama 💜🙄🍀
DeryArenn Hulo2105 valla bundan baska ne olabilir bilemiyorum tüm gece ağlıyor uykuları 15 dakikayi geçmiyor aşırı sinirlerim bozuldu epey komşu duvara vurdu dün gece iyice gerildim yahu
Hulo2105 DeryArenn o çok ayıp bişey ya çocuk bu ağzını bağlayamazsın ki. 2 aylıkken oğlum da kucaktan iner inmez uyanıyordu sonra geçti
DeryArenn Hulo2105 kapısına gidip küfür etmemek için çok zor tuttum kendimi inşallah geçer bu dönemlerde 🌸