eills 36+1 im 37+3 te çatıya bakılacak bebek kilosu da fazla 3000 gramdı ve kanala girmemişti en son. 4kg’ı aşarsa normal olması zor dedi doktorum. Böyle olup çatı ile doğumu başlatılan var mı aranızda? Nasıl geçti doğum kolay mı? Bu arada Epidural de istiycem ben eğer başlatırsa.
Dlkkoge eills benimde çatı muayenesi yapıp doğumu hızlandıralım dedi ama 39+5 ti ondan önce hiç muayene etmedi o şekilde ve doğumum çok güzel geçmişti. Bu arada 2.doğumumda bebişim 4200 doğdu oda normal doğum şuan 3.yü beklemedeyiz 😅
eills Rabiul hımm uyardımı peki doğum başlasın diye yoksa normal muayene olarak mı geçti süreç çünkü uyarıp başlatabiliyor bilerek
Eylley eills benim doktorum bilerek bsşlatmıştı. Sonrada akşama sancın tutar gelirsin dedi aynı dediği gibi de oldu
Rabiul eills uyarması nasıl oluyor bilmiyorum kızım kanalda değildi zaten sonrası da zorunlu sezaryene döndü
eills Dlkkoge yaa dua edin bana darısı başıma tabi hayırlısı neyse o olsun en başta 😍 dr başlatınca sancı kendiliğinden geliyor mu peki
Dlkkoge eills yani bana hastaneden çok uzaklaşma bol bol yürür dedi dediklerini yaptım ılık duşa girdim sürekli çok rahatlatıyor sonra sancılar başladı hızlandı derken suyum geldi hastaneye gittim direk doğum a aldılar toplasan hepsi 3 saat falan sürdü.
eills Dlkkoge hurma da aldım evet. Doktorum sezaryenci değil ama ihtimali söyledi yoksa başından beri normal için ilerliyorduk
RiRi22 eills ilk çatı muayenesi 37+4 o dogumu tetiklemedi açıklığımi kontrol etti. 2. Çatı muayenesi 38+6 da oldu gece sancım tuttu ertesi gün doğum yaptım kızm doğum kanalında değildi . Başını yerlestirmeye çalışıyordu ertesi gün doğum yapmayı beklemiyordum😂
Havvaaknc 40+4 düm dün akşam hafif bir sancı ile hastaneye geldim doktorum sancıların düzenli ve güzel dedi ama açılmam yok 1,5 santim açılma var dediler sonra ikinci muaynede yok dediler açılmam olması için neler yapılabilirim önerisi olan ?
eills Havvaaknc bana doktorum pilates squat yap dedi. Simge dumanın online derslerine katılıyorum o da sıcak duş ve hergün merdiven çıkmayı önerdi yan yan çıkıcaksınız ama ve baya çıkın dedi açıkcası, inmek yok ama diz için sakıncalı. Sonra çömelip yürüyün 15-20 adım bir de bacakları açıp ayak ucunu dışa verip kalçayı dansöz gibi bir sağ bir sol yapın bu da kanala itermiş bebeği doğum odası hareketiymiş zaten. Bunlar simge hocanın önerdikleri