sena0104_ Arkadaslar aşırı gaz sancım var 1 gün istirahat alacaktım bi haber gördüm 5 gün iş bırakma diye aile hekimlerinde. Her sağlık ocağı icin geçerli mi ki yada başka bir doktor yokmu
sacmalamakizim asyap Pekii hemşireler içinde aynı şey geçerli mi? Ben bugün kontrole gidecektim, hatta beni aradılar bugün geleceğimden haberleri de var. 🤷🏻♀️