Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim bebeğimin yaklaşık 17 saattir hareketi yok normalde iki üç haftadır düzenli hareketleri vardı belirli saatlerde hareket ederdi doktora gidilmeli mi? Tatlı yedim sola yattım başka neler yapmalıyım hareket etmesi için. Bu soruyu daha küçük olduğu için soruyorum bebeğim büyük olsa sormadan hemen giderdim bilmediğim için sordum