Evet normal malum artık hızlı kilo alıyorlar gücleniyorlar, 35den beri bambaşka bir bebek var sanki karnımda asla durmuyor suyum gelcek gibi hisediyorum hep patlatıcak gibi😂 38+2 oldum ve gün gectikce dahada beter oluyor, normalde hafta ilerledikce yeri daralır hareketleri azalır derlerdi oysa😅