Son haftalarda acaba beklediğimden önce doğurur muyum korkusu var artık.Bunu yaşayan var mı?Hala hiçbirşey tam hazır değil sanırım bunun endişesini yaşıyorum.34ncü haftadayım 3-4 hafta önce üç gün arayla sabah sancılandım ilki çok fenaydı gerçekten geliyor mu dedim ikincisi çok hafifti.Bu hafta nstye girdim sanırım sancı hiç görünmedi çünkü alttaki grafik yoktu sadece üstte bebeğin kalp atışı olan vardı.Bana kalsa 41-42yi çok rahat beklerim uykuda yada normal yaşantıda sıkıntı yaşamıyorum çok ağırlaşmadım.Geç öğrendim 16 haftada test yaptım.Sanki günler 3er 5er geçiyor benim için.Burada sabırsızlıkla bekleyenlere şaşıyorum.Kendimi strese sokup doğumu başlatırım diyede korkuyorum olabilir mi😅