Meldadlk 10 ay önce tobb da doğum yaptım . Odalar güncel özel hastanelere göre eski evet ama ilgiyi gördükten sonra bayıldım hastaneye diyebilirim . Doktorum dışardan olmasına rağmen hastanedeki Hemşireler doktorlar etrafında sürekli çağırdıgın an geliyorlar . Ben cok memnun kaldım . Şuan yine hamileyim :) yine orda doğumum .