3 hafta önce bana da doktorum 2 hafta gerilik var demişti ve bende burada post açmıştım. Çok güzel tavsiyelerde bulunanlar oldu Allah hepsinden razı olsun🤲🏻 Bir de benim bebeğe giden damarlarımda kan akışı yavaştı😔 Ama ona rağmen bebeğim kilo almış çok şükür🙏🏻Ben 3 hafta boyunca fazlaca yedim ve yattım, dinlendim çünkü doktor yata yata büyüteceksin demişti😊Küçük de bir tavsiye vereyim size toz nesquik, cici bebe,cocopops, yulaf, keçiboynuzu özü, muz, avokado, kaşar bolca tükettim. Evet bebeğe faydalı şeyler değil bazıları ama bebeği büyütüyor dediler bende denedim sizde bir deneyin isterseniz. Sağlıkla, zamanında kucağımıza almak nasip olsun hepimize🤲🏻