Esraesilazeynep suni ile normal doğumu mu başlatacaklar yoksa sezeryan mı olacak direkt . Dr bana hiç açıklayıcı konuşmadı , çatı muayesinde hiç açılmam yokmuş 38-39 haftalarda 2 defa oldum, kemik yapım normal doğuma müsait mi diye sordum açılman yok diye cevap verdi 😂 müsait ama açılman yok bu şekilde giderse sezeryan ya da suniyi deneriz diye birsey söyleyebilirdi boşu boşuna 2 defa çatı muayesinde yaptı .Yarın farklı bir dr gitmeyi düşünüyorum