Linaelf 25 haftalıkken bende hiç hareketini his etmedim doktora gittim sıvısıya kalp atışıya baktı herşey iyi dedi çok yorulmuşsundur yat dinlen çikolata ye sol tarafa yat sakin yerde bekle hareket edicek canm korkma sakin ol herşey yolunda inşaallah uyuyordur yorulmuşdur minnoş bendede oyle oldu 👼🏻