35+2 deyim beni de 2-3 gündür sardı düşünmemeye çalışıyorum. Hastane çantamın eksikleri var azıcık. Onu halledip dizi filme vercem heralde kendimi. Gezmek de iyi geliyo kahve içmek için de olsa. Çünkü zihin susmuyo sürekli olumlu olumsuz fikirler atıp duruyo ortaya🙈