Kızlar 39+2 günlük hamileyim . Cumartesi sabah nişanım geldi doktora gittim ebe muayene etti 2 cm açılmam vardı nst de sancım çıkmadı eve gidebilirsin normal dedi . Sonrasında eşim ve kaynanam pimpirikli bir yapıya sahip bide devlet hastanesine gidelim dediler devlet hastanesine de gittim onlarda aynısını dedi eve yolladılar . Gece 2 gibi uykumdan ağrıyla uyandım idrarım kanlıydı pıhtı kan parçaları gelmişti hemen hastaneye gittim doktor gayet normal dedi sancılarıma baktı hep nst de 80-100 Arasıydı belime sanki bıçak batırılıyor gibiydi . Ama doktor evine git 4 saat sonra tekrar gel dedi 4 saat sonra tekrar gittim yine 2 cm açılmam vardı ve bu sefer hiç sancım çıkmadı eve yolladı . Kanamam hafif hafif var Bu durumu yaşayan var mı ?