Herkese merhabalar geçen hafta 35+1 ken ufak sancılanmam oldu acile gittiğimde nst bağlandı serum verildi vs sancı kesildi ertesi gün doktoruma gittim
Daha öncesinde progestan kullanıyordum dozunu 3 e çıkardı ve ayrıca iğnesini verdi içimde endişe var kasıklarıma vuran her sancıyı doğum sancısı zannediyorum bebeğim 1 hafta önde gidiyor bu arada progestan işe yarar mı doktor en azından 10 gün dayanmalı dedi stres yapıyorum stres bebeğimi etkileyecek diye çok korkuyorum benim için dua eder misiniz hayırlı ve sağlıklı zamanda bebeğime kavuşayım