Heyzil 5. Ayda başlanıyor diye biliyorum ben hiç içemedim malesef zaten çok kusarak hamilelik geçirdim kan ilacı içtiğim gün onunda ötesi hastanelik oluyodum dolayısıyla içmedim değerlerimde sınırda zaten aşırı düşük olursa yönlendirir doktorun merak etme