momysss reglime 4 gün varken 29,30la öğrendim 2 günde 1 beta verdim 2 gün sonra 83dü 285,60a kadar çıktı sonra 183e düşünce kimyasal olduğunu öğrendim. Dünyam başıma yıkılmıştı ağlamaktan gözlerim şişmişti. Ama bu bile tecrübesizlik. Çoğu kadın oluyor farkında bile olmuyormuş olumlu şeyler düşünmek en iyisi