birrana Bu zamana kadar hep özele gittim ama sanırım devlette doğum yapmam gerekecek 38+ dayım devlete acilden girsem doğuma kabul ederler mi 1 kere acilden girmek yeter mi?
Kocamanailem_ haftada kanama ile acilden gittiğim halde bana bakılmamıştı. Damar yolu açıldı doğumu yaptırırız dediler ilk ama sonra hersey normal diyip eve yollardılar kendi takipli olduğunuz hastaneye gidin denildi . Kanama normalmiş gibi eve yolladılar
KurabiyeninAnnesi123 Kocamanailem_ almiyorlar 35 .hafta da beni de takip icin hic bir hastane kabul etmedi şehir degiştirmek zorunda kalmştm annemin araciligiyla üniversite kabul etti randevu vermedi doktorlar dahi almadi
Kocamanailem_ birrana öyle gerçekten. Takipli olduğum özel hastane binbir dalavere ile sezaryene almak isteyince devlete de gitmek istedim ama olmadı. El mecbur kanama beni korkutunca takipli olduğum özel hastanede sezaryen doğumunu yaptım