FgD Kızlar selam, Bu sefer kontrolde bebişimizi gördük çok şükür doktor ecopirin pro ve duphaston verdi. Kullanan var mı? Hamilelikte ilaç kullanmak kafamı karıştırıyor. Ayriyeten vitamin ve folik asit alıyorum tabi.
Diamondstallion FgD duphaston kullanmıştım ilk haftalarında. Karnım çok ağrıdığı için vermişti doktorum. Bir sorun yaşamadım çok şükür 🙏🏻
FgD Diamondstallion geçen hafta sadece keseyi görmüştük. Bu hafta gittiğimizde bebişi gördük ilaç yazdı ama zaten tutunmuş diye düşündüm. İlacın yan etkisi olur mu diye kafam karıştı sonuçta hamilelikte ilaç kullanılmıyor. Birde adet sökücü olarak da kullanıldığını duydum bu ilacın anlayamadım 🧐 Baharmerve
Baharmerve Duphastonu 12.haftama kadar kullanmıştım tutunmayi kolaylaştırmak için demişti doktorum ilk sonra düşük riskim olduğu için devam ettik şimdi 35.haftadayiz çok şükür
Cheryy1 FgD ayriyeten asilama oldugumda kullanmistim duphastonu gebelik olusuncada tutunmasini sagliyor demisti dr
Baharmerve FgD aynı zamanda tutunmayı da kolaylaştırıyor ilk 12 hafta tutunma yerleşme zamanları korkma ☺️