Username06 Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım öncelikle umarım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız beta hcg ilk testim 197 çıktı iki gün sonra 467 çıktı artış nasıl sizce ve tekrar baktırmam gerekiyor mu
mlkkk Username06 çok iyi artmış bence tekrar kan vermekle uğraşmayın bir hafta sonra gidin doktora orda zaten kan tahlilleri yapılacak hem kese de gözükebilir
cauuv1 Artıs gayet iyi iki gün sonra tekrar son kez kan verin bence sonrasında gerek kalmaz doktora gidersiniz hayırlı olsun🙏🏻
Username06 ezoocum ben evham değil de ilk bebeğimi beş aylık zorunlu doğum yaptım ondan sonra çok korkuyorum
ezoocum Username06 bende ilkini 6 haftalıkken kaybettim düşük yaptım 2. Kimyasal gebelik oldu şimdi çok evhamlıyım sürekli kontrol ediyorum o yüzden her şey yolunda mı diye
ezoocum Username06 bende de öyle ya yinr aynı şey olursa ya yüne düşük yaparsan kaybedersem diye düşünmekten kafayı kırıcam yakında uyuyamıyorum düşünmekten