Derya92 Mehmeteren-ve-defneninannesi benim son 102 gün kaldı 25+3 bir sıkıntı olmazsa normal doğum olacak inşallah martin 14 ü uygulamaya göre
Larraa Mehmeteren-ve-defneninannesi Ben de düşünememiştim başta ama yaşadığım yerde normal doğumu destekliyorlar ve ters giden bir şey olmadıkça keyfi olarak sezaryen yapmıyorlar bu yüzden kendimi motive etmek zorunda kaldım, alıştım bu fikre ☺️🌸
0680 Mehmeteren-ve-defneninannesi Ben 26+5 haftayım ama bende de 100 gün diyor. Hayırlısı artık sağlıkla gelsinler inşallah. Benimde bebeğim kız 🩷
Hmdylvc Mehmeteren-ve-defneninannesi 134 kaldı benimde yarıyı geçtik 🙈 bundan sonra daha mı zor gecer 😏