Yenianne_61 38+4deyim. Devlet hastanesi takipliyim. Yarın kontrol için gidicem. Çatı muayenesi yapar mı acaba doktor? Devlet hastanesinde yapıyorlar mı herkese.
KurabiyeninAnnesi123 Yenianne_61 yaparlar canm haftan büyk gel bakalm der direk özel de haftaya bakalm yada şu zaman bakalm diyor ama devlette o yok malesef
FKRKS29 Yenianne_61 sehir hastanesine gidiyorum 40+3 um en son 40+0 da gittim bakilmadi sabah yine gitcem bakalım 🤷♀️ bazı yerlerde dogum zamanında bakiyolarmis direk sancida açıklık var mi diye 🤷♀️
basakb Yenianne_61 özel ve devlete aynı anda gidiyorum ben 37 de özelde gün verip yaptılar ama devlet hastanesinde hiç böyke bir muayene söz konusu olmadı
Yenianne_61 FKRKS29 sanırım yapmıyorlar devlette. Şuan hastanedeyim anesteziye yönlendirdi. Hiç öyle çatı muayenesi konusu geçmedi. Zaten hiç sancım vs de yok Allah’a şükür