Kızlar cuma günü doktor kontrolüm vardı saat 4 te geldik doktorum suyunun azaldığını ve bir hafatdır hiç kilo almadığını söyledi ve haftaları birbirini tutmuyor geriden geliyor dedi baya endişelendim tabi sonra acil yatış verdiler. Saat 16:30 da suni sancı verildi 7 ye kadar regl sancısı gibiydi sadece ve açılmaam 1 cm olmustu. Daha sonra hafif hafif artmaya basladı saat 8 de 2 cm oldu . Ben bu süreçte bolca yürüdüm nst dısında. Saat 9 olduğunda sancılarım siddetlendi acılmam 5 cm dediler . Ben kıvranmaya basladım ama ebeler sabaha ancs olur dayanman lazım dedi en basından hatta eşine söyle dısarda beklemesin sabah gelsin dedi . Saat 9 dan 12 ye kadar baya şiddetli sancı çektim bacaklarımın gücü kalmamıstı artık derken bi ıkınma isteği geldi eveler hala ıkınma doğum değil suan diyor:) sonra yat bi bakalım dediler 9 cm olmus hemen çatala aldılar 5 dk içinde de bebeğim geldi şükür 🙏🏻 sonrası biraz üzdü hala çıkamadık hastaneden enfeksiyon varmıs bebişte 7 gün daha yatıcakmısız antibiyotik tedavisi basladılar dua edin kızlarım🙏🏻