Eb2746 şöyle söyleyin benim oğlum üç Sene önce 37+3 de doğdu 3350ydi ama ultrasona göre bebek 39 haftalıktı yani son adete göre erken gibi gözüksede gelişimi 2hafta öndeydi doktorum eğer bebeğin gelmesini beklersek daha da büyüyecek ve normal doğuma engel olacak diye 37+1 de çatı muayenesinde planlı olarak uyardı doğum başlasın diye. Ve gayet sağlıklı bi şekilde doğdu.Normal doğum düşündüğüm için beklemek istemedik zaten gelişimi iyi diye ama sezeryan olacağım belli olsaydı belki doktor 39a kdar da beklesin diyebilirdi. Bebek haftasıyla uyumluysa 35-37 hafta arası doğumlar geç prematüre diye geçiyor çok sıkıntı olmasa da mesela kimi bebekte ultrasonda 37değilde 35olarak 2hafta geriden geliyor solunum sıkıntısı yaşıyor. Yani tamamen aslında bebeğin geşimiyle alakalı